Gelukkig en gezond 2013! - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Jacqueline Weerd - WaarBenJij.nu Gelukkig en gezond 2013! - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Jacqueline Weerd - WaarBenJij.nu

Gelukkig en gezond 2013!

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

02 Januari 2013 | Nederland, Ederveen

Dag allen,

Ik wil iedereen een goed en gezond 2013 toewensen! Bonne année, tout moun!
Ik voel me net een oud mens (en dat ben ik nog laaaang niet) maar wat vliegt de tijd voorbij. En zo’n jaarwisseling is een goed moment om even stil te staan bij wat is geweest en wat komen gaat. Alweer twee jaar (met tussenpozen) werken in Haïti voorbij. Een volgende periode van 2 x 6 maanden staat voor de deur. En ik kwam in 2010 terug naar Nederland om hier te blijven... Baan, eigen huis, van alles zat in de planning.
En toen kwam Haïti! Ik kan me nog herinneren hoe ik in 2010 op precies dezelfde dag als nu voor de eerste keer ging. Toen was alles nog onduidelijk en eng. Ik had geen idee hoe het zou gaan verlopen. Zou ik daar nuttig kunnen zijn? Zou ik passen? Hoe moet het met de taal? Wat zal ik allemaal tegenkomen? Nu ik voor de 4e keer ga, is het allemaal anders. En is Passe Catabois mijn plek voor nu. Het blijft ver weg en ik zal mijn Nederlandse leven altijd blijven missen maar daar werken en wonen voelt goed. Zo zie je maar weer; je kunt veel plannen maar uiteindelijk gaat het erom welk doel God heeft met je leven.
En zo begin ik dus weer aan een nieuw reisverslag binnen mijn weblog. Ik hoop jullie weer op de hoogte te kunnen houden van mijn ervaringen in de komende tijd. Goede tijden, slechte tijden, jullie kunnen weer meegenieten!

Even over de informatieavond die DV 15 januari gehouden zal worden. Op de informatieavond wil ik vertellen over mijn werk in Haïti binnen het project in Passe Catabois. De stichting Passe Catabois, die vanaf het begin betrokken is geweest bij Rob en Anne-Marie, zal ook vertegenwoordigd zijn. Ook is de avond bedoeld om iedereen te bedanken voor hun ondersteuning, om inzichtelijk te maken wat er met het geld gebeurd, en om fondsen te werven voor mijn komend verblijf in Haïti.
Locatie is “De Veenderij”, Veldjesgraaf 47 6744 VD Ederveen. De avond begint om 20.00, om 19.45 is de zaal open. Ik hoop jullie allemaal te zien!

Groeten, Jacqueline

• 08 Januari 2013 - 18:47

Fam. Boonzaaijer:

Zo lekker dat je weer even op Teerenveense bodem bent ! En we gaan proberen met miniaal drie tourbussen vanuit Renswoude naar de informatie toe te komen !! En wat gaat de tijd weer (veel te) snel !

• 13 Januari 2013 - 19:50

Marjolein:

Hee Jacqueline!!

Ik heb me ingeschreven voor je weblog hoor! Ik wil goed op de hoogte blijven! Wat goed dat je een info avond doet! Heel veel sterkte en succes bij de voorbereidingen! Ik vind je echt een kanjer dat je weer gaat hoor!!

Liefs, Marjolein