Daar gaan we (al)weer! - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Jacqueline Weerd - WaarBenJij.nu Daar gaan we (al)weer! - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Jacqueline Weerd - WaarBenJij.nu

Daar gaan we (al)weer!

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

02 September 2013 | Nederland, Ederveen

Hallo allemaal,

En zo is het weer de dag voor vertrek! Het lijkt nog niet zo lang geleden dat ik in Nederland aankwam. De koffers (jaja, het goede voornemen om toch echt met één koffer te vertrekken hield niet lang stand) zijn zo goed als gepakt en ik vertrek met heel wat meer kilo’s dan waarmee ik aankwam. En dan heb ik het niet alleen over de koffers!

Het was goed om weer tijd door te kunnen brengen met familie en vrienden. Kunnen bijpraten en gewoon weer even langs te kunnen gaan wanneer je wilt. Heerlijk. En er staan weer nieuwe boeken op de Ereader, nieuwe muziek op de iPod en…..andere kleren in de koffer. Ik kan er weer een tijdje tegenaan!



Morgen vertrek ik dus weer naar ‘mijn’ ziekenhuis in Passe Catabois. En ik heb zin om weer aan het werk te gaan! Om te zien hoe het gaat met de TB patiënten die nog intern zijn, wie is er bevallen en wie niet, wie is er wel op komen dagen voor een rendez vous en wie niet. Is de cup-a-soup/koffieautomaat eindelijk geïnstalleerd in het ziekenhuis. (was het maar waar!)



Ik wil iedereen bedanken die het voor mij financieel mogelijk maakt om terug te gaan naar Haïti. Zonder sponsoren kan ik niet blijven werken in Passe Catabois dus jullie hulp is onmisbaar. Hartelijk dank! Ik hoop ook in de toekomst op jullie te kunnen blijven rekenen. Ook hoop ik dat jullie het werk in Passe Catabois en ons daar persoonlijk willen meenemen in gebed.



Ik zal jullie weer op de hoogte houden van mijn belevenissen en ervaringen. Tot eind maart zit ik weer ver weg. Het is jammer dat we Haïti niet wat dichter bij Nederland kunnen leggen. Afscheid nemen is niet makkelijk. Maar gelukkig is er internet. We houden contact!



Groeten, Jacqueline

  • 02 September 2013 - 13:42

    Anne :

    Ha Jacqueline!

    Heel erg veel plezier, succes en een goede reis morgen! Fijn dat je er weer zo'n zin in hebt, je bent er ook echt nodig. Zet 'm op en leg alles (vragen en verwachtingen) in Gods hand.

    Ga met God,
    liefs van Anne

  • 02 September 2013 - 19:13

    Marjolein:

    Sterkte weer met afscheid nemen Jacqueline!! Zet ´m op!!

  • 04 September 2013 - 18:21

    Alida:

    Hoi Jaqueline,

    ik wens je weer een goede reis en veel werkplezier!
    Ben weer zeer benieuwd naar al jullie verhalen.

    Groetjes Alida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Sinds 2011 werk ik als verpleegkundige pro Deo in Haïti. U kunt eventuele donaties sturen naar bankrekeningnummer NL18RABO 0362 4237 41 t.n.v. Stichting Hoop Haïti. Betalingskenmerk Jacqueline. Dit heeft ANBI status. Zo helpt u mij de mensen daar te helpen.

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 315646

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 30 Mei 2017

Haiti 2016-2017

06 Januari 2015 - 23 December 2015

Haïti 2015

23 April 2014 - 10 December 2014

2014 april december

03 September 2013 - 26 Maart 2014

Passe Catabois sept 2013 - maart 2014

16 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Passe Catabois jan - juli 2013

07 Augustus 2012 - 15 December 2012

Passe Catabois aug - dec 2012

18 Januari 2012 - 01 Juni 2012

Passe Catabois 2012

15 Maart 2011 - 16 September 2011

Mijn eerste reis

04 Januari 2018 - 30 November -0001

Haiti

Landen bezocht: