Laatste weekend voor mijn vertrek - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Jacqueline Weerd - WaarBenJij.nu Laatste weekend voor mijn vertrek - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Jacqueline Weerd - WaarBenJij.nu

Laatste weekend voor mijn vertrek

Door: jacquelinehaiti

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

11 Maart 2011 | Nederland, Ederveen

Volgende week is het al zover, dinsdag vertrek ik naar Haiti...
De reacties van iedereen zijn hartverwarmend. Ik weet het, het is een knullig woord maar zo voelt het letterlijk; hartverwarmend. Iedereen bedankt voor de goede wensen!

Gisteren een heerlijke avond gehad met mijn ex-collega's. Het wordt moeilijk voor mijn komende collega's om mijn vorige collega's te overtreffen, het is een lekker stel! En, Dirkje, zoals je ziet luister ik goed naar je; ik schrijf nu een update!

Komende zondag komt de hele familie eten. Dat wordt wel even moeilijk, denk ik. Niet alleen om iedereen rond één tafel te krijgen (haha) maar vooral het feit dat ik ze zolang niet ga zien. Ik hoop dat de communicatie via mail en hopelijk af en toe ook per telefoon regelmatig mogelijk is. Haiti voelt dan toch wel even anders dan Engeland.

Het bezoek aan mijn vrienden in Engeland was ook erg prettig. De reacties liepen uiteen van 'je bent hartstikke gek' tot 'ik wou dat ik mee kon'. Wat dat betreft reageren mijn Engelse en Nederlandse vrienden hetzelfde!

Ik ga iedereen erg missen maar heb ook enorm zin in de uitdaging om mijn plekje in Haiti te vinden. Natuurlijk zijn er genoeg dingen om mij ongerust over te maken (SPINNEN!) maar na al die voorbereidingen heb ik er wel zin in; al die vragen die ik nu nog heb, worden dan duidelijk. Af en toe vraag ik me wel stiekum af wat ik in vredesnaam aangehaald heb!

Ik hou jullie op de hoogte!
XXX

• 12 Maart 2011 - 06:05

Janienke:

Lieve Jacqui we gaan je missen!!!!
    Had je graag uitgezwaaid maar ja gaat niet lukken
    Pas op jezelf he!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs van ons allemaalX

• 12 Maart 2011 - 19:32

Jorrit Peter:

Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn. Ik wens je een hele fijne dag, een hele goede reis en veel sterkte en plezier in (of op) Haïti!!

Groetjes!

• 14 Maart 2011 - 18:10

Maritta:

heel veel geluk bij de reis.
    en ik hoop dat je veel mensen gaat helpen en beter gaan maken.

XXXMaritta

• 14 Maart 2011 - 18:12

Anouk:

heel veel plezier en werkze.
    ik hoop dat je geen grote spinnen gaat zien ;-)
    liefs anouk

• 15 Maart 2011 - 19:53

Sonja:

Hoi Jacqueline,
    ik zit hier op de bank en moest aan jou denken, je zit nu net een paar uur in het vliegtuig. Ik hoop dat je een goede vlucht (en verdere reis) hebt.
    Ik wens je veel plezier en ga je op je blog volgen.

Groetjes van Sonja

• 16 Maart 2011 - 11:23

Simone:

Jacqueline,

gister (de 15e;)) hebben we tijdens de koffiepauze nog aan je gedacht! Je/jullie afscheids collage heeft een mooie plek gekregen, erg leuk!
    Ik kijk uit naar je eerste blog vanuit Haïti, hoop dat je hem ook op kan leuken met foto's zodat ik er ook een beeld bij kan vormen.

I will follow you!

Groetjes Simone

• 19 Maart 2011 - 06:15

Henny:

Hee meis,

Hoe is het daar in het verre Haiti??
    Verliep de reis nog een beetje soepeltjes... en ja.. nu weet je wat het is hè? Hoop dat je het heel erg naar je zin hebt!
    Ben zeer benieuwd naar je verhalen en de live beelden;-).
    Want ja...ik mis jou ook!
    Liefs,
    De nachtvlinder van't ZGV