Gezegende Kerstdagen 2020 - Reisverslag uit Passe Catabois, Haïti van Jacqueline Weerd - WaarBenJij.nu Gezegende Kerstdagen 2020 - Reisverslag uit Passe Catabois, Haïti van Jacqueline Weerd - WaarBenJij.nu

Gezegende Kerstdagen 2020

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

18 December 2020 | Haïti, Passe Catabois

Hallo allen,

Gezegende Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2021 gewenst vanuit Haïti. In het afgelopen jaar stond veel in het teken van corona. In Nederland meer dan in Haïti, hier bleef de corona wat op de achtergrond. Gelukkig maar, op geen enkele manier zouden we in kunnen spelen op de zorgvraag van corona. En met de toenemende politieke onrust, de verontrustende criminaliteit en economische instabiliteit hebben we al genoeg problemen.

De jaarlijkse inzamelingsactie van babymelk kan door de corona dit jaar niet plaatsvinden. En onder andere door de corona staat de container nog steeds in Nederland. Maar de hulp aan baby’s blijft nodig. Ik zou jullie dus dit jaar willen vragen om jullie hulp als een financiële bijdrage te geven. Ik kan van dat geld dan hier in Haïti babymelk aanschaffen. Jullie donatie kunnen jullie overmaken op bankrekeningnummer NL54RABO 0103 7672 58 t.n.v. diaconie HHG Ederveen met omschrijving Haïti/melk. Dit heeft ANBI status. Jullie hulp is nodig; zonder jullie hulp kunnen wij de baby’s niet helpen. Alvast enorm bedankt voor jullie bijdrage!

Een algemene gift voor mijn werk en leven hier in Haïti is ook van harte welkom. De geplande acties voor fondsenwerving hebben door de corona niet kunnen plaats vinden. En als vrijwilliger in Haïti ben ik voor mijn werk als verpleegkundige volledig afhankelijk van giften. Jullie bijdrage kunnen jullie overmaken naar bovengenoemd rekeningnummer o.v.v. Haïti/Jacqueline. Ik hoop dat ik door jullie hulp mijn werk in Haïti kan blijven voortzetten.
Maart volgend jaar is het 10 jaar geleden dat ik voor het eerst naar Passe Catabois vertrok. Voor zes maanden, dat was mijn plan.. De behoefte aan hulp voortkomend uit de armoede en problematiek van Haïti is na al die jaren niet verminderd. De situatie in Haïti is eerder verslechterd dan verbeterd. Mijn werk in Haïti zal de toekomst van Haïti niet verbeteren maar op microniveau, van mens tot mens, maakt het zeker wel een verschil. Uw hulp maakt zeker wel een verschil. Ik ben dankbaar voor jullie financiële, materiële en ook geestelijke ondersteuning waardoor ik hier in Haïti al die jaren kon zijn en hopelijk kan blijven. Hartelijk, hartelijk dank!

Vriendelijke groet,
Jacqueline


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Sinds 2011 werk ik als verpleegkundige pro Deo in Haïti. U kunt eventuele donaties sturen naar bankrekeningnummer NL18RABO 0362 4237 41 t.n.v. Stichting Hoop Haïti. Betalingskenmerk Jacqueline. Dit heeft ANBI status. Zo helpt u mij de mensen daar te helpen.

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 632
Totaal aantal bezoekers 316965

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 30 Mei 2017

Haiti 2016-2017

06 Januari 2015 - 23 December 2015

Haïti 2015

23 April 2014 - 10 December 2014

2014 april december

03 September 2013 - 26 Maart 2014

Passe Catabois sept 2013 - maart 2014

16 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Passe Catabois jan - juli 2013

07 Augustus 2012 - 15 December 2012

Passe Catabois aug - dec 2012

18 Januari 2012 - 01 Juni 2012

Passe Catabois 2012

15 Maart 2011 - 16 September 2011

Mijn eerste reis

04 Januari 2018 - 30 November -0001

Haiti

Landen bezocht: